ביגוד והנעלה

חצאית ספורט - סוגי החצאיות השונים המשמשים בספורט

חצאית ספורט Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בספורט, החצאית היא פריט לבוש פופולרי ורב-תכליתי. ניתן ללבוש אותה בדרכים רבות ושונות, החל משילוב של מכנס קצר וחצאית ועד חצאית באורך מלא.

כמו כן, חצאיות משמשות בענפי ספורט רבים ושונים. ניתן ללבוש אותם עם מכנסיים קצרים או חותלות כמו גם עם טייץ וסוגים אחרים של ביגוד אתלטי. חלק מהחצאיות מיועדות לענפי ספורט ספציפיים כמו חצאיות טניס או חצאיות כדורגל אך רובן מיועדות לשימוש כללי ומגיעות בצבעים ובדוגמאות שונות.

חצאיות ספורט הן אחד מהחלקים המגוונים ביותר של בגדי נשים אתלטיים ששימשו במשך מאות שנים. הם מיועדים לספורט, אך ניתן ללבוש אותם גם כלאחר יד או במקום העבודה.

ישנם סוגים רבים ושונים של חצאיות המשמשות בספורט. חלקן מיועדות למשחקים תחרותיים, חלקן למשחקים מזדמנים, ואחרות לאימונים. ההבדל בין חצאית ספורט לחצאית רגילה הוא האורך. חצאית ספורט קצרה יותר מחצאית רגילה, לרוב לא יותר מאמצע הירך.

חצאית ספורט מסווגת לשלושה סוגים:

  • חצאית A היא חצאית קלאסית באורך אמצע הירך עם רצועת מותן ישרה וצללית בקו A.
  • לחצאית הקפלים יש רצועת מותן אלסטית והיא בדרך כלל מאמצע הירך עד הברך עם מכפלת מתרחבת.
  • לחצאית המסולסלת יש רצועת מותן אלסטית והיא בדרך כלל באורך הברך עד הרצפה עם מכפלת מתרחבת.

איך לקנות בגדי אימון מסוגננים, עמידים ופונקציונליים

ישנן חברות רבות המציעות בגדי אימון פונקציונליים ומסוגננים. חלק מהחברות הללו הן Lululemon, Nike ו- Under Armour.

לולולמון היא חברה המספקת בגדי אימון איכותיים תוך התמקדות בתפקוד וסטייל. הם מציעים ביגוד לכל סוגי האימונים כמו ריצה, יוגה או אימון צולב. נייקי היא מובילה בתעשיית הלבשת אתלטיקה במשך עשרות שנים עם הלוגו והנעליים האייקוניות שלה. אנדר ארמור מספקת ציוד ספורט מונע ביצועים עם עיצובים חדשניים הזמינים בחנויות ברחבי העולם.

תפריט נגישות אתר