אימונים וכושר

המדריך למתחילים לרכישת אופני כושר ביתיים הטובים ביותר

אופני כושר ביתיים 2 Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ישנם סוגים רבים של אופני כושר ביתיים הזמינים לרכישה. אבל, אופני הכושר הביתיים הטובים ביותר הם כאלה שתוכלו להשתמש בהם לאורך זמן ויכולים לספק לכם אימון טוב. כמו כן, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת אופני כושר ביתיים הטובים ביותר. חלקם כוללים את סוג המכונה, גודל, קיבולת משקל ועלות.

אופני הכושר הביתיים הטובים ביותר יהיו כאלה שהם עמידים, בעלי מושב נוח וקל להרכבה. הם צריכים גם להגיע עם אחריות טובה טעם כמה תוספות כמו רצועות התנגדות או מד דופק.

להלן רשימה של תכונות שיש לקחת בחשבון בעת רכישת אופני כושר ביתיים -

  • גודל האופניים צריך להתאים לגובה ולמשקל שלכם.
  • המושב צריך להיות נוח ומרופד, אחרת לא תרצו להשתמש בו.
  • על המושב להיות גם משענת גב, שתעזור לשמור אותכם במקום בזמן האימון.
  • מחזיק למחשב או לטאבלט שימושי אם אתם רוצים להשתמש באפליקציה או לצפות בטלוויזיה בזמן אימון. (כדאי לשקול להשיג אחד עם רמקולים כדי שתוכלו להאזין למוזיקה תוך כדי אימון).

איך לבחור אופני כושר ביתיים הטובים ביותר

ישנם סוגים שונים של אופני כושר ביתיים שאתם יכולים לבחור מהם בהתאם לצרכים שלכם. כדאי גם לשקול את גודל הבית כדי לקבוע איזה סוג של אופניים כדאי לקנות.

אופני כושר זקופים הם הצורה הפופולרית ביותר של אופני כושר ביתיים והם מתאימים לשימוש פנימי וחיצוני כאחד. האופניים הזקופים עשויים בדרך כלל מפלדה או מסגסוגת אלומיניום. יש להם מושב שניתן לכוונן, כך שהם נוחים גם לנמוכים וגם לנמוכים. הם מגיעים עם אחיזת כידון, המאפשרת לשנות בקלות את רמת ההתנגדות בזמן רכיבה על אופניים מסוג זה.

אופני שכיבה הם אחד מסוגי אופני הכושר הפופולריים ביותר. הם משמשים בדרך כלל ספורטאים וכאלה שרוצים לעשות אימונים אינטנסיביים מבלי להפעיל יותר מדי לחץ על המפרקים. המושב באופניים מסוג זה נע קדימה ואחורה, כך שהוא מספק איזון מצוין למשתמשים שרוצים לרכוב מהר או לעלות בקלות.

תפריט נגישות אתר