הזרקות היאלורוניות

מה זה עיבוי שפתיים ומה חשוב לדעת על זה

עיבוי שפתיים Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

עיבוי שפתיים הוא הליך קוסמטי, הנקרא גם שיפור שפתיים. ניתן לעשות זאת על ידי הזרקת שומן לשפתיים או על ידי שימוש בחומרי מילוי כמו קולגן.

הטכניקה הניתוחית נקראת הגדלת שפתיים והיא נעשית על ידי הזרקת שומן לשפתיים בעזרת מחט. הזרקות חומרי המילוי ידועות כחומרי מילוי עוריים והן עשויות מקולגן או חומצה היאלורונית.

מה זה עיבוי שפתיים

עיבוי שפתיים הוא הליך קוסמטי המשמש לשיפור מראה השפתיים. ההליך נעשה על ידי הזרקת חומר מילוי לשפתיים כדי להפוך אותן למלאות יותר. זה יכול להיעשות מסיבות רפואיות או קוסמטיות.

סוג המילוי הנפוץ ביותר המשמש לעיבוי שפתיים הוא חומצה היאלורונית, המגיעה בריכוזים שונים. אנשים מסוימים עשויים להשתמש גם בקולגן, חומצה פולי-L-לקטית (PLLA), או חומצה פולי-L-לקטית עם סידן הידרוקסילאפטיט (PLLA/HA).

חשוב לדעת

דבר אחד שאנשים צריכים לדעת על עיבוי שפתיים הוא שישנם סוגים שונים של חומרי מילוי עור זמינים בשוק וחלקם עשויים שלא להתאים לכולם בגלל אלרגיות או סיבות אחרות.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים לרצות שהשפתיים שלהם ייראו מלאות יותר, כמו כאשר יש להם שפתיים דקות, כאשר הם הולכים לענוד שפתון, או אם הם רוצים לשנות את המראה שלהם.

הוא נעשה בדרך כלל על ידי הזרקת חומר מילוי עורי לאזור השפתיים. חומר המילוי עשוי מחומצה היאלורונית והוא ימלא את כל הקמטים והקמטוטים באזור השפתיים וכן יעניק לו נפח ומלאות. התוצאות נמשכות בדרך כלל כחצי שנה לפני שיש צורך בהזרקה נוספת.

היתרונות של זה

עיבוי שפתיים הוא הליך קוסמטי שיעניק לכם שפתיים מלאות וסקסיות יותר. הוא אינו קשור רק לגודל השפתיים שלכם, הוא כולל גם את הצורה והצבע.

היתרונות של תהליך זה כוללים:

  • נותן לכם מראה צעיר יותר.
  • שיפור ההערכה העצמית שלכם.
  • משפר את החיוך שלכם.

תפריט נגישות אתר