ביטוחי רכב

ביטוח אופנוע - וכל מה שאתם צריכים לדעת עליהם

ביטוח אופנוע Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ביטוח אופנועים הוא נושא פופולרי. זה יכול להיות קשה למצוא את הכיסוי המתאים כאשר אתם חדשים ברכיבה, או אם זה עתה רכשת את האופניים הראשונים שלכם.

ישנם סוגים רבים ושונים של כיסויים שרוכב חייב להיות בעל על מנת להגן על עצמו במקרה של תאונה. ביטוח אופנוע הוא סוג אחד של כיסויים שעל הרוכבים לשקול לרכוש.

מה זה ביטוח אופנוע

ביטוח אופנוע הוא סוג של ביטוח המכסה את הסיכון לנזק או פציעה לאופנוע, לבעליו ולאנשים אחרים במקרה של תאונה. לרוב הוא מכונה גם "אחריות לרכב מנועי" או "אחריות לרכב".

חשוב לעשות ביטוח לאופנוע מכיוון שאם אין לכם אותו אתם עלולים לשאת באחריות לכל נזק שייגרם מהאופניים שלכם. העלות של סוג זה של כיסוי תלוי בכמה כיסוי אתם רוצים. חברות הביטוח מציעות רמות ופוליסות שונות עם דרגות סיכון שונות מסיכון נמוך לגבוה.

ביטוח אופנוע נדרש למי שרוכב או רכב על אופנוע בשלוש השנים האחרונות. הוא מגן על הרוכבים מפציעות ונזקי רכוש הנגרמים מתאונות בזמן שהם על הכביש.

חשוב לדעת

ביטוח לאופנוע הוא סוג של ביטוח המכסה את הסיכון לנזק לרכב שלכם בזמן שאתם נוהגים בו. זה בדרך כלל מכסה אותכם במקרה של תאונה, גניבה או תקלה אחרת.

חשוב לדעת מה כל סוגי הכיסויים שאתם צריכים עבור ביטוח לאופנועים. ישנם סוגים רבים ושונים זמינים בשוק ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. צורות הכיסוי הנפוצות ביותר הן אחריות, התנגשות, תשלומים מקיפים, רפואיים וכיסוי נהג לא מבוטח/לא מבוטח.

כאשר אתם קונים ביטוח לאופנוע, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, ודא שהפוליסה שלכם מכסה את מה שאתם צריכים שהיא תכסה. שנית, ודא שהפוליסה שלכם מכסה את כל הסיכונים הכרוכים ברכיבה על אופנוע - מטיפול רפואי ועד הוצאות משפטיות.

תפריט נגישות אתר